Klanttevredenheid

We meten en monitoren de tevredenheid van bewoners en gebruiken deze inzichten om de ondersteuning en zorg te verbeteren.

De uitkomsten van het PREM onderzoek – Patient Reported Experience Measure – (oktober 2024) en het cliënttevredenheidsonderzoek (april 2024) samengevat:

  • De PREM onder de cliënten van Zorg aan Huis leverde een Net Promotor Score op van 29;
  • Op de vraag of men Park Zuiderhout zou aanbevelen kwam het cijfer 7,5;
  • Het cliënttevredenheidsonderzoek leverde een NPS van 22 op;
  • Uit de aanbevelingsvraag kwam het cijfer 8,1.

De resultaten van deze niet-geanonimiseerde vragenlijsten – zowel op individueel bewonersniveau als op team- en/of organisatieniveau – zijn op deze wijze actueel in beeld en leiden, waar nodig, direct tot het uitzetten van acties.

Ook de waarderingen op Zorgkaart Nederland zijn voor ons erg belangrijk.

  • Park Zuiderhout Zorg aan huis scoort een 8,7 (uit 47 waarderingen);
  • Park Zuiderhout Wonen scoort een 8,1 (41 waarderingen);
  • Park Zuiderhout als geheel scoort een 8,4 (uit 88 waarderingen).

We nodigen bewoners, cliënten en mantelzorgers van harte uit hun ervaringen te delen op Zorgkaart Nederland. Zo helpt u anderen kiezen.